מה כדאי לארוז בתיק איתו עולים לטיסה?

חשוב לתכנן מראש בדיוק מה תארזו במזוודה, כדי שלא תגלו שחסר לכם משהו בחופשה. אבל מה לגבי ציוד לטיסה עצמה?

בתיק שעולה איתכם למטוס, אתם צריכים לוודא שנמצאים הדרכון, כרטיס אשראי לטיסות איתו תשלמו בחופשה ושאר המסמכים החשובים. עד כאן כנראה שלא חידשנו לכם שום דבר, אבל זה לא מספיק. אם אתם לא בטוחים מה עוד לארוז בתיק, אולי הרשימה הבאה תעזור לכם להחליט.

מטענים לטלפונים ולשאר המכשירים

הטלפון, הטאבלט או המחשב הנייד צריכים להיות טעונים, אם אתם רוצים שיעמדו לרשותכם בזמן הטיסה. גם אם לא, אתם בוודאי מעדיפים שהמכשירים יהיו זמינים עבורכם ברגע שתגיעו ליעד. לכן, את המטענים לא כדאי לשלוח לבטן המטוס.

בגדים להחלפה

אם אתם נוסעים בטיסות ארוכות, ובעיקר אם יש לכם קונקשנים בדרך ליעד, לא תרגישו בנוח עם אותם בגדים במשך כל הזמן. החלפת בגדים יכולה לעשות הבדל משמעותי במצב הרוח שלכם – במיוחד גרביים ותחתונים. בנוסף, אם המזוודה שלכם מתעכבת ביעד הסופי, תוכלו לשלוף בינתיים בגדים מהתיק שעלה איתכם למטוס.

שימו לב: אל תשכחו לוודא שאתם מתאימים את הבגדים למזג האוויר במקום אליו אתם טסים.

מלבד בגדים, כדאי לארוז בתיק גם כמה מוצרי היגיינה, כמו נייר טואלט, תחבושות וכו'.

אוזניות

אל תנסה לצפות בסרטונים או לשמוע מוזיקה ללא אוזניות. זה מעצבן (ובצדק) נוסעים אחרים, הן בשדה התעופה והן על המטוס עצמו. כדי להעביר את הטיסה בנעימים, כדאי גם לארוז ספר או קורא ספרים דיגיטלי.

בקבוק מים למילוי חוזר

במהלך הטיסה, עשויות לחלוף 20 דקות ואפילו יותר, עד שצוות הדיילים יגיע אליכם ויציע לכם לשתות, וזה מתסכלים כאשר אתם צמאים במיוחד. מומלץ מאוד לקחת איתכם בקבוק מים רב פעמי, כדי שלא תצרכו להמתין. בכלל, אתם יכולים בקלות להתייבש בטיסה, במיוחד אם אתם שותים אלכוהול, אז כדאי להחזיק בקבוק מים שיהיה זמין מתי שתרצו ותצטרכו.

יש שדות תעופה שמציבים מגבלות על הנוזלים שאתם יכולים להעביר דרך האבטחה, ולכן חשוב לזכור לשתות או לשפוך את המים לפני השלב הזה. אתם עדיין יכולים לקחת את הבקבוק הריק, ולמלא אותו לאחר האבטחה.

לחילופין, ניתן לרכוש מים (או שתייה אחרת) לפני שעולים למטוס, אם כי המחירים בשלב זה יקרים למדי.

תרופות

אם אתם צריכים ליטול תרופות מדי יום, אתם צריכים לארוז כמות שתספיק לכמה ימים בכבודת היד שלך. כך, לא רק שהתרופות יהיו זמינות במהלך הטיסה, אלא שגם תהיו מוכנים למקרה שהמזוודה מתעכבת או הולכת לאיבוד.

כמו כן, אם אתם מרכיבים עדשות מגע, ייתכן שתרצו לקחת כמה זוגות חד פעמיים נוספים, מאותה הסיבה בדיוק.

לסיכום

זה הזמן לנצל נקודות שצברתם במסגרת כרטיס אשראי טיסות, לארוז תיק ומזוודה ולצאת לדרך.

אצלנו תמצאו כרטיסים לכל המשחקים וההופעות הכי שווים בחו״ל במחירים אטרקטיביים במיוחד

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך