חבילות ספורט לקלאסיקו הספרדי

משחק הקלאסיקו הספרדי המפגיש בין ברצלונה נגד ריאל מדריד, הוא ללא ספק אחד ממשחקי הכדורגל המסקרנים והנצפים ביותר בעולם, כאשר בכל עונת משחקים של ה-לה ליגה, הליגה הבכירה בספרד, מתקיימים שני מפגשי קלאסיקו בשיטת בית/חוץ, פעם באחת ב-קאמפ נואו, האצטדיון הביתי של ברצלונה ופעם אחת ב- סנטיאגו ברנבאו, האצטדיון הביתי של ריאל ב-מדריד. כמו כן, משחקי הקלאסיקו עלולים להתקיים גם במסגרת משחקי גביע המלך בספרד וגם במסגרת משחקי הפלייאוף בליגת האלופות.

בעונת המשחקים הקרובה ב-לה ליגה, משחקי הקלאסיקו יתקיימו בתאריכים הבאים: 27/10/2019, כאשר ברצלונה תארח את ריאל בקאמפ נואו ובתאריך 1/3/2020, כאשר ריאל תארח את ברצלונה בברנבאו. חבילות ספורט למשחקי הקלאסיקו הספרדי הן ללא ספק חבילות הספורט המבוקשות ביותר בכל עונת משחקים של ה-לה ליגה, כאשר הביקושים לחבילות אלו מתחילים מייד עם פרסום לוח המשחקים לעונת המשחקים ב-לה ליגה.

במידה וגם אתם רוצים להבטיח את מקומכם באחד מצמד משחקי הקלאיסקו בעונת המשחקים הקרובה ב-לה ליגה, זה הזמן לרכוש חבילת ספורט לאחד ו/או לצמד המשחקים הקרובים. חשוב לציין שהביקושים הגבוהים למשחקי הקלאסיקו, מחייבים אתכם להקדים את הזמנתכם כבר עכשיו גם למשחק שייערך אי שם בתחילת חודש מרץ 2020.

הקלאסיקו הספרדי – המשחק הכי גדול שיש לכדורגל הספרדי להציע לנו…

משחקי הקלאסיקו הספרדי בשנים האחרונות, זכו להתעניינות שיא בקרב אוהדי כדורגל מכל קצוות העולם, כאשר לא אחת, הנהלת ה-לה ליגה החליטה להזיז את שעת המשחק משעות הערב המאוחרות לשעות אחר הצהריים המוקדמות, וזאת על מנת לאפשר לאוהדי כדורגל במדינות המזרח הרחוק לצפות במשחק בזמן אמת.

חבילות ספורט למשחקי הקלאסיקו הספרדי בעונת המשחקים הקרובה, משלבות בין אירוח מפנק באחד מהמלונות ביעד (ברצלונה או מדריד), טיסות הלוך חזור ליעד, וכמובן, כרטיס כניסה למושב מועדף באצטדיון. ככל שתקדימו את הזמנתכם, כך תוכלו להבטיח לעצמכם מושב צפייה אטרקטיבי יותר בברנבאו או בקאמפ נואו.

הביקושים הגבוהים לחבילות ספורט למשחקי הקלאסיקו הספרדי, מחייבים גם אתכם למהר ולהזדרז על מנת להבטיח את מקומכם באחד מהמשחקים הכי גדולים שיש לכדורגל הספרדי להציע לנו.

אצלנו תמצאו כרטיסים לכל המשחקים וההופעות הכי שווים בחו״ל במחירים אטרקטיביים במיוחד

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

חבילות ספורט לקלאסיקו הספרדי

משחק הקלאסיקו הספרדי המפגיש בין ברצלונה נגד ריאל מדריד, הוא ללא ספק אחד ממשחקי הכדורגל המסקרנים והנצפים ביותר בעולם, כאשר בכל עונת משחקים של ה-לה