הליגה הספרדית חמה מתמיד

הליגה הספרדית יצאה לדרך והיא אינה מאכזבת, גולת הכותרת היא המשחק של ברצלונה נגד ויאדוליד שבה הבקיע מסי 3 גולים לא נורמליים ועוד 2 בישולים שהביאו את הניקוד של ברצלונה 5:1 נגד ויאדוליד , מה שיביא את מסי כנראה להיות מועמד לפרס "כדור הזהב".
המשחק הרים את כל האוהדים באוויר מהתרגשות ונראה שמסי נמצא בשיאו

הליגה הספרדית – מסי, שחקן העונה?

דווקא לפני המשחק היו שמועות שכבר נבחר השחקן שיזכה ב"כדור הזהב" – כריסטיאנו רונאלדו, אך רבים אומרים שלאחר המשחק של ברצלונה של ויאדוליד צריך לשקול בכובד ראש לתת את התואר למסי. הטענות מדברות על כך שמסי הוא ללא ספק השחקן הטוב ביותר בעולם כרגע אחרי המשחק האחרון. מסי זכה כבר בכדור הזהב 5 פעמים בעבר ולא יהיה מופרך אם יקבל גם השנה את התואר הנחשק.
כל העיתונים בספרד היללו את השחקן ואמרו שהוא אחת התופעות הגדולות ביותר בהיסטוריה של הכדורגל ונכס ענק לברצלונה.

הליגה הספרדית – מסי השחקן הטוב בעולם

חבריו לקבוצה של מסי היללו את השחקן ואת חשיבותו לקבוצה. מסי הוא שחקן אדיר שיודע לשלוף ברגע המתאים את הטריק הנכון. הוא בלתי צפוי, זריז ובעל יכולות אדירות. זה מעבר לשחקן טוב, מסי הוא פנומן וכל קבוצה שמשחקת נגד בארסה אינה יודעת מה צפוי לה כשמסי נמצא על המגרש.
גם המאמן של ברצלונה, אלוורדה, לא הפסיק לתת תשבוחות על המשחק הענק של מסי, כאשר הוא אומר שאין לו מילים על היכולות של מסי ושהוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל אי פעם.

הליגה הספרדית – חגיגה של כדורגל

מסי ועוד שחקנים רבים הופכים את הליגה הספרדית לאחת הליגות הטובות בעולם. הליגה הספרדית היא מיוחדת והיא מציגה כדורגל איכותי, טקטי ומלא חום. לראות משחק בליגה הספרדית זאת חוויה בלתי נשכחת, במיוחד אם רואים משחק קלאסיקו של ברצלונה נגד ריאל מדריד, שם שתיים מהקבוצות הטובות בעולם שגם יש ביניהן יריבות גדולה, משחקות אחת נגד השנייה.

על מנת ללכת לראות משחקים בליגה הספרדית מומלץ מאוד לסגור חבילת ספורט לליגה הספרדית מאחר ומאוד קשה למצוא כרטיסי כניסה לבד, הכרטיסים נחטפים מהר מאוד ובדרך כלל מה שנשאר זה כרטיסים במקומות שהם לא כל כך טובים. חבילת ספורט לליגה הספרדית זוהי חוויה לכל המשפחה ובמיוחד למי שחולה על כדורגל.

אצלנו תמצאו כרטיסים לכל המשחקים וההופעות הכי שווים בחו״ל במחירים אטרקטיביים במיוחד

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

הליגה הספרדית חמה מתמיד

הליגה הספרדית יצאה לדרך והיא אינה מאכזבת, גולת הכותרת היא המשחק של ברצלונה נגד ויאדוליד שבה הבקיע מסי 3 גולים לא נורמליים ועוד 2 בישולים