הילד עבר טסט ראשון? כך תבחרו לו את הרכב הראשון שלו

גיל 16-17 זה עניין גדול. זה הגיל שבו אפשר סוף סוף להוציא רישיון הנהיגה ולרכוש את המכונית הראשונה. אבל עם כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, זה יכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה לילד שלך, שבדיוק עבר טסט ראשון. הנה כמה דברים שכדאי לזכור בעת קבלת ההחלטה.

בטיחות

בטיחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. הילד שלכם רק מתחיל את דרכו בעולם הנהיגה ואין לו הרבה ניסיון מאחורי ההגה. חפשו רכב עם כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית ועוד מערכות בטיחות אחרות שיספקו כמה שיותר בטיחות במהלך הנסיעה על הכבישים בארצנו.

חיסכון בדלק

גם חיסכון בדלק הוא מאוד חשוב. כשמחירי הדלק תמיד משתנים ולמעשה בדרך כלל קופצים למעלה, תרצו לבחור במכונית שלא תשאב את כל הכיס שלכם בשביל דלק. שקלו לקנות מכונית קטנה יותר או מכונית חסכונית, זה גם מאוד יקל על הילד שלכם שבכל מקרה עובד קשה על מנת לחסוך ולכלכל את עצמו.

אמינות

אמינות היא המפתח להכל, כשזה קשור לרכבים. אתם לא רוצה שהילד שלכם ייתקע בצד הדרך עם מכונית מקולקלת. בחרו דגם בעל מוניטין ובעל היסטוריה של אמינות. בנוסף, כמה שהרכב אמין יותר, כך ההוצאות יהיו נמוכות יותר

מחיר

המחיר הוא פקטור. לילד שלכם כנראה אין הרבה כסף לבזבז על מכונית, אז תצטרך למצוא משהו במחיר סביר. חפשו מכוניות משומשות או מכוניות עם תשלומים חודשיים נמוכים.

גודל הרכב

הגודל קובע. אם ילדכם בן ה-18 גבוה, תרצו לוודא שהם יכולים להיכנס בנוחות לרכב. כמו כן, אם הם קצרים, הם עלולים להתקשות להגיע אל הדוושות. בחרו מכונית בגודל המתאים לבני הנוער שלכם.

סגנון

גם הסגנון חשוב. הילד המתבגר שלכם כנראה רוצה מכונית שנראית מגניבה ומשקפת את האישיות שלו.  נסו למצוא דגם שיש לו קצת סטייל מבלי להקריב בטיחות ואמינות.

התייעצו עם ילדכם

קבלו מידע מהמתבגר שלכם. בסופו של דבר, זו הולכת להיות המכונית שלו, אז הם צריכים להשפיע על ההחלטה. דברו איתם על מה שהם מחפשים וקחו בחשבון את הצרכים והרצונות שלהם. בסופו של דבר הילד שלכם יודע טוב מאוד מה הוא צריך!

עשו נסיעת מבחן לפני הקנייה

לאחר שצמצמתם את האפשרויות שלכם, כל רכב שתבדקו, אל תשכחו לעשות לו נסיעת מבחן ולראות שהרכב נוח לנהיגה, וכמובן שילדכם ינהג על הרכב ויחווה את דעתו עם הרכב זורם לו או לא. בסופו של דבר, לקנות רכב, זאת אהבה ממבט ראשון!

רוצים להתייעץ בנוגע לקניית רכב ראשון לילדכם? פנו אלינו לניו קאר ליס

אצלנו תמצאו כרטיסים לכל המשחקים וההופעות הכי שווים בחו״ל במחירים אטרקטיביים במיוחד

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך